Unexus

  1. Leveranciers »
  2. Automatisering »
  3. ICT »
  4. Unexus

Unexus

Bezoekadres
Tolweg 3-IV
3741 LM BAARN
Contactgegevens
Telefoon: +31 35 700 97 60
1 geïntegreerd communicatieplatform
Altijd bereikbaar, overal beschikbaar. Dat is het Unexus! Dit softwareplatform is dé omnichannel oplossing voor klantcontact centers. Het platform baseert zich op Microsoft technologie, en is daarmee flexibel en gemakkelijk schaalbaar. Telefonie, e-mail, webchat en social media kanalen (facebook, WhatsApp) via één universeel routeringsplatform helpt om klanten snel te verbinden met de meest geschikte, én beschikbare, werknemer. Het systeem koppelt met de belangrijkste ERP, CRM en KCS oplossingen in de branche om alle bedrijfsprocessen maximaal te ondersteunen.

Optimale beschikbaarheid
Hosted in de Cloud of in huis? Unexus Connect biedt de klantenservice oplossing over alle kanalen, gekoppeld met Office 365 (en Teams) voor een optimale integratie in bedrijfsprocessen. Hiermee is Unexus Connect perfect voor de beste klantenservice voor woningcorporaties. Optimale klantenservice dankzij een gestructureerde en automatische informatieflow zorgt voor blije klanten én blije medewerkers.

Kies om volledig Microsoft Teams gebaseerd te werken
Wil je meer doen met je Microsoft licenties in je KCC? Kies voor Teams Calling en breid je Microsoft Teams applicatie uit tot een volwaardig contact center met Unexus Connect for Teams. Kies voor presence integraties, bellen via Teams (intern en extern) en creëer een volledig contact center binnen of naast Microsoft Teams!

Waarom klanten voor Unexus kiezen
  • Het centrale telefoonboek zorgt voor optimale bereik- en vindbaarheid van medewerkers;
  • Presence management zorgt er voor dat zinloos doorverbinden verleden tijd is;
  • Thuis- of Flexwerken? Dankzij de webbased portal is alle informatie overal beschikbaar. De app’s maken van elke smartphone een klein kantoor;
  • Optimaliseer call-flows om een snelle verbinding te leggen met de juiste (en beschikbare) medewerker;
  • Facebook, WhatsApp en webchat zijn in te zetten als communicatiekanaal;
  • Dankzij klantidentificatie en de bijbehorende contacthistorie is alle relevante klantinformatie direct beschikbaar;
  • Draai handige rapporten uit om de kwaliteit te monitoren. Klantreviews kunnen gemakkelijk worden ingezet na een contactmoment. Rapportages geven helder inzicht in de behaalde resultaten;
  • Volledig integreerbaar met Microsoft Teams;
  • Koppeling met BI-tooling mogelijk zodat data inzichtelijk wordt en het proces continue kan worden verbeterd;
  • Fijne procesbegeleiding vanuit Unexus met oog op de wensen en behoeften van de organisatie, incl. persoonlijke training en snelle support na implementatie.

Foto's van Unexus

Word lid en profiteer!

De database bevat een compleet overzicht van alle woningcorporaties met contactpersonen. Tevens ook de mogelijkheid om complete exports te maken naar Excel.

De aanbieding

Een greep uit ons leveranciersregister


Smart Twin helpt met het toekomstbestendig beheer van de vastgoedportefeuille ...

Serviceorganisatie voor Dagelijks, Planmatig en Preventief Kozijnonderhoud ...

BOB Opleiding, Training en Advies is hét opleidingsinstituut voor kaderfunctionarissen en management in de bouw ...

Daikin is wereldwijd toonaangevend in de markt voor klimaatsystemen en zet zich als bevlogen marktleider in ...

Fito Products BV, specialist in de verkoop van brandpreventieproducten ...

Verweij Houttechniek is dé slimme systeempartner voor de zakelijke markt als het om duurzame houten ramen, deuren ...