Verander mee met de AVG

Verander mee met de AVG

Gepubliceerd op:

Zoals beloofd zijn wij inmiddels aan de slag met de volgende woningcorporatie om de dossiers te ontdoen van identiteitsbewijzen en loon en inkomstengegevens. Straks is deze woningcorporatie ook AVG-proof.

Gemiddeld zijn organisaties 20% van hun tijd bezig met zoeken naar informatie. Een dag in de week voor elke voltijds medewerker. Een goed functionerende informatievoorziening levert veel voor uw corporatie op. Wat mij opvalt is dat bestaande leveranciers voor een groot gedeelte de toekomst bepalen. De visie op dienstverlening voorop stellen vraagt moed van directies en besturen. Vanuit een toekomst terug kijken naar het heden en dan een plan maken om te migreren naar de toekomst loont. Bij een opdrachtgever met ca 80 medewerkers staat de jaarlijkse besparing op 8 ton en een aanzienlijke verbetering van de kwaliteit van dienstverlening.

Tja, we hebben nu eenmaal dit, mensen zijn gewend aan dat, het past zo goed bij zus en het is altijd al zo geweest. De klant centraal vraagt om een visie op dienstverlening waarbij u de medewerker kan betrekken. Vergeet even de termen klant en VHE. Denk aan Jan, Marie, Hassan en Fatima. De een is oud en de ander jong. Wat wilt u voor hen bereiken? Wat vertelt u hen? Wat hebben ze in hun hand als ze met u contact opnemen? Een telefoon of een brief. Of belanden uw berichten op de grote hoop? Maak uw dienstverlening persoonlijk en menselijk.

De AVG denkt met u mee  door u vragen te stellen over welke dingen u bewaart en vastlegt en waarom. Company Tesuji is al 10 jaar de digitaliseringsspecialist voor overheid en woningcorporaties. Wij zorgen voor betere dienstverlening aan uw huurders. We werken ‘onder de motorkap’ door te digitaliseren, ’op de werkvloer’ om samen met uw medewerkers projecten uit te voeren en ‘in de bestuurskamer’ door eenprogramma op te stellen.  Wij brengen vernieuwing en innovatie tot leven.

Company Tesuji lost elke opgave van de woningcorporatie goed op door te luisteren en zich te verdiepen in het probleem. We kijken bij de oplossing naar uw visie op dienstverlening en wat uw corporatie zelf kan. Wat voor een verrassend  resultaat  nodig is, zorgen wij voor. Dus ook bij digitaal splitsen / schonen luisteren we goed naar wat u voor ogen heeft.

Wij hebben veel ervaring met ingewikkelde projecten en het wèl laten slagen van projecten die eerder nìet gelukt zijn door messcherpe analyse, onzekerheid in de tijd om zetten in zekerheid, de handen uit de mouwen steken en doorzetten ook als het lastig wordt. Samen slagen we altijd ook wanneer het project iets totaal nieuws is.

Wilt u informatie over woon- of panddossiers digitaal splitsen?  Of zoekt u gewoon een projectleider voor nieuwe dienstverlening of systeem implementatie ? Wij popelen om voor u aan de slag te gaan. In 2019 hebben we nog ruimte voor 1 digitaal schonen opdracht!

Neem daarom snel contact op.

U kunt ons bereiken via:
www.companytesuji.com
info@companytesuji.com
Michiel Franzen

Een greep uit ons leveranciersregister

BSH Huishoudapparaten
BSH Huishoudapparaten B.V. is in Nederland verantwoordelijk voor de marketing, sales en service van de huishoudapparaten ...
Midglas
Met veel ervaring verzorgen wij al sinds 1911 soepel het schadeherstel en schademanagement van onze relaties ...
REC Solar EMEA GmbH
REC biedt zonnepanelen die ideaal zijn voor commerciële daken ...