Dura Vermeer benadert onderhoudskosten strategisch, als een waardevolle ‘asset’ van een woningcorporatie of vastgoedeigenaar, en dus niet als hinderlijke kostenpost. Directeur André de Keijzer van Dura Vermeer Vastgoed Service: ‘Met onze kennis van onderhoud en met innovatieve automatisering geven wij de vastgoedeigenaar grip op zijn onderhoudsplanning. Goed getimed onderhoud, gekoppeld aan de levensduur van een complex, betekent minder kosten voor vastgoedeigenaren en verhuurders. Zo helpen we de Total Cost of Ownership (TCO) van vastgoed te verlagen.’
De aanpak van Dura Vermeer Vastgoed Service maakt vastgoed toekomstbestendig en houdt de woonlasten voor gebruikers betaalbaar, volgens De Keijzer. ‘Service- en mutatieonderhoud is in onze visie meer dan het repareren van een kraan of het dichten van een lekkage. Woningcorporaties en vastgoedeigenaren kunnen geld verdienen aan de TCO-aanpak, terwijl de klanttevredenheid van bewoners en gebruikers gelijk blijft of zelfs stijgt.’
Dura Vermeer werkt met eigen gespecialiseerde onderhoudsteams, die het service- en mutatieonderhoud professioneel en klantgericht uitvoeren. De Keijzer: ‘Tablets voor het ontvangen en afmelden van onderhoudsverzoeken, adequaat ingerichte bedrijfswagens en dagelijkse ‘just in time’ bevoorrading van materiaal en reserve-onderdelen bevorderen de efficiency en dragen bij aan kostenbesparing.’

Dura Vermeer richt nieuw bedrijfsonderdeel op voor service en onderhoud
Gepubliceerd op:
23 Maart 2016