Hoge respons belangrijk voor Gooi en Omstreken
Michel Spaargaren, Coördinator Informatisering & Automatisering bij Het Gooi en Omstreken, geeft aan erg blij te zijn met de respons (72%) die zij hebben behaald: “Ongeveer een jaar geleden hebben we de overgang naar de cloud gemaakt en juist daarom zijn we erg benieuwd of onze medewerkers meer tevreden over de IT zijn. Voor onze overgang naar de cloud hadden we een hoop performance issues, dus hier zullen we nu aanzienlijk hoger gaan scoren.”
Samenwerking uitstekend
Over de samenwerking tussen Het Gooi en Omstreken en NEH zegt Michel Spaargaren: “Voor de overgang naar de NEH Cloud hadden wij eigen IT-collega’s op locatie. Hoewel we nu moeten bellen als er een probleem is met de IT, wordt NEH ook echt als collega ervaren. Juist om deze reden is het fijn dat zoveel collega’s laten weten hoe ze de samenwerking ervaren en wat NEH goed doet én beter kan doen.”
De NEH Puffy
De zitzak voor uw mobiele telefoon, met daarop het nummer van de NEH Servicedesk, wordt in de komende maand uitgeleverd aan iedere klant die een respons van 70% of hoger heeft weten te behalen tijdens het KTO. Dit resulteert in een uitgifte van bijna 1.000 Puffy’s.
Bewustzijn in het kader van beveiliging persoonsgegevens
De Puffy’s zal Michel Spaargaren aan zijn collega’s uitdelen samen met het beveiliging tipsboekje: “In ons project WBP willen we zoveel mogelijk zaken aanpakken om het bewustzijn bij onze medewerkers te vergroten. Via NEH hebben we een doos BeveiligMij boekjes afgenomen, welke we gaan uitdelen aan onze medewerkers. Om te voorkomen dat ze met de reclamefolders weggegooid worden, zullen we de NEH Puffy’s gebruiken om ze goed zichtbaar op alle bureaus neer te zetten.”
Inzake het Klanttevredenheidsonderzoek (KTO)
Dit onderzoek geeft inzicht in de klanttevredenheid van de gebruikers van de klanten van NEH. Aan gebruikers wordt gevraagd hoe zij de dienstverlening van NEH ervaren. Hierbij kunnen gebruikers op verschillende onderdelen hun tevredenheid uitdrukken in de vorm van een rapportcijfer. Ook is er ruimte om aan te geven waar men tevreden over is en welke onderdelen nog verbeterd zouden kunnen worden.
De onderzoeksresultaten zijn verkregen middels een online klanttevredenheidsonderzoek dat in samenwerking met StoreSupport uit Groningen wordt uitgevoerd. In de periode van 10 oktober t/m 8 november 2016 hebben 1.221 gebruikers het onderzoek ingevuld. Tijdens de jaarlijkse strategiebesprekingen op directieniveau worden o.a. ook de resultaten per klant besproken.
Gooi en Omstreken ontvangt als eerste de NEH Puffy’s voor al haar medewerkers
Gepubliceerd op:
8 December 2016
Waar het NEH klanttevredenheidsonderzoek (KTO) 2016 is afgerond en de verwerking van data tot individuele rapportages in volle gang is, is NEH begonnen met het uitleveren van de NEH Puffy’s. Stichting Woningcorporaties Het Gooi en Omstreken is de gelukkige ontvanger van de eerste levering en heeft besloten om dit cadeautje voor de medewerkers te combineren met het beveiliging tipsboekje.
Meer nieuws
Het laatste nieuws op gebied van woningcorporaties: