- Heldere communicatie, voor aanvang en gedurende de bouwstromen
- Met inzet van een bewonerscoach voor het persoonlijke contact
- Door online de meest gestelde vragen alvast te beantwoorden
- Uiteraard door het leveren van kwaliteit en goede service
- Wanneer het project gereed is nemen wij een bewonerstevredenheidsonderzoek (online) af wat beloont wordt met een presentje
In het tevredenheidsonderzoek kunnen bewoners aangeven wat er in het gehele traject goed ging, wat er beter kon en of er klachten zijn die nog verholpen moeten worden. De bewoner kan ons tot slot waarderen met een cijfer tussen de 1 en 10. Wij gebruiken deze informatie om van te leren en onszelf te verbeteren. Zo blijft NVT Onderhoudsgroep continue werken aan de kwaliteit van haar diensten.
Op basis van de projecten die we in 2019 / 2020 hebben onderworpen aan een dergelijk onderzoek kregen wij als cijfer een gemiddelde van 8,2 !! Dat is een prima score die ons voldoende vertrouwen geeft om de lat in de komende tijd nog hoger te leggen.
Wilt u meer weten over de afzonderlijke specialismen of de duurzame totaaloplossingen van NVT Onderhoudsgroep of wenst u vanuit NVT Engineering ondersteuning bij uw complexe renovatie vraagstukken? Neem gerust contact met ons op! Wij helpen u graag verder.
Telefoon: 015-3108332
info@onderhoudendgoed.nl
www.onderhoudendgoed.nl