Hoe werkt de portal?
Na het ontstaan van schade heeft een opdrachtgever de mogelijkheid om dit via zijn Spark account aan Polygon door te geven. Het project komt binnen in Polygons systeem en wordt direct opgepakt door een Polygon medewerker. Zodra een eerste afspraak is ingepland krijgen zowel de opdrachtgever als de gedupeerde hiervan een melding via sms. Via een link in de sms krijgt de gedupeerde nu ook toegang tot projectinformatie in Spark.
Spark werkt makkelijk via een internetverbinding op een smartphone, tablet of computer. Het geeft zowel de opdrachtgever als de gedupeerde real-time informatie over de status van het herstelproces, ingeplande afspraken, contactpersonen, de planning en de kosten. Opdrachtgevers hebben daarnaast een compleet overzicht van alle projecten die in behandeling zijn bij Polygon.
De voordelen van Spark
Voordelen voor gedupeerden | Voordelen voor schademanagers |
Snel beschikken over (contact)informatie | Voorkomt onnodig tijdsverlies aan communicatie rondom schadeherstel |
Geen telefonische wachttijden | Monitoring van het herstelproces |
Bevestiging van afspraken | Betere score klanttevredenheid |
Inzage in het herstelproces | Mogelijkheid om nieuwe projecten te starten |
Voor wie is Spark?
Spark biedt met name voordelen bij schades waarbij meerdere partijen betrokken zijn. Denk aan de eerder genoemde woningcorporatie met huurders, maar ook voor commerciële vastgoedeigenaren met meerdere panden en huurders.
Iets voor u? Neem contact op met een accountmanager van Polygon voor meer informatie!
Marianne Amahorseya: 06 – 13 83 82 60 of marianne.amahorseya@polygongroup.com
Anton van der Laan: 06 – 52 02 88 54 of anton.vanderlaan@polygongroup.com
Michiel Hoebee: 06 – 50 83 77 21 of michiel.hoebee@polygongroup.com