Als het gaat om administratieve zaken rondom de collectieve energierekening én dus de portemonnee van bewoners heeft u veel zorg om hen hierin zo accuraat mogelijk te bedienen, maar het ontbreekt vaak aan kennis en tijd.
Debiteurenmanagement, een last van uw schouders
Met ons debiteurenmanagement bespaart u tijd, geld en energie. Want we stellen niet alleen de jaarlijkse eindafrekening op, maar regelen ook de financiële afhandeling rechtstreeks met uw bewoners én regelen de betaling aan de energieleverancier. Zo hoeft u zich niet bezig te houden met de vele handelingen en richtlijnen rondom de afrekening energiekosten.
Zo’n incassotraject, hoe werkt dat?
✔️ Geen zorgen meer over het maandelijks incasseren van de voorschotten bij uw bewoners.
✔️ We verrekenen overige collectieve kosten van uw gebouw (onderhoud, glazenwasser, tuinman etc.).
✔️ De maandelijkse verrekening met uw energieleverancier regelen wij voor u.
✔️ Maandelijkse controle op de energienota van uw energieleverancier.
✔️ Bewonersvragen komen rechtstreeks bij ons terecht. We hebben kennis van zaken en helpen ze graag.
✔️ Verschillende keuzes in betaalmogelijkheden (automatische incasso, iDeal, post).
✔️ Geen onnodige extra kosten door een nauwkeurige jaarrekening energiekosten.
Heeft u vragen of interesse in een vrijblijvend adviesgesprek, onze klantenservice weet bijna alles. Zij zijn te bereiken via T. 076 57 25 800 of klantenservice@techem.nl.
Het zijn turbulente tijden voor woningcorporaties. Administratieve zaken worden steeds ingewikkelder en zijn tijdrovend
Gepubliceerd op:
16 Maart 2022