Telefoniekostenverlaging, meer flexibiliteit en betere functionaliteit zijn enkele drijfveren voor deze keuze.
Als specialist in het ontzorgen van corporaties kan NEH nu Hosted Voice oplossingen bieden, waardoor woningcorporaties niet meer hoeven te investeren in een eigen telefooncentrale. Hosted Voice hoort daarnaast bij de werkplek van de toekomst, waarbij meer functionaliteiten tegen lagere kosten van groot belang zijn.
De telefooncentrale in de Cloud integreert vaste en mobiele telefonie tegen veelal 30-70% lagere telefoonkosten. Door de juiste mix van vaste/mobiele spraak-, data- en internetdiensten kunnen woningcorporaties op ieder moment en vanaf elke locatie gebruikmaken van de telefoonoplossing. Hierbij wordt gebruik gemaakt van het nieuwste en snelste 4G-netwerk van Nederland.
Bent u benieuwd naar de meerwaarde die Hosted Voice uw woningcorporatie kan bieden? Neem dan contact met NEH op via marketing@nehgroup.com of bel 033 4343 070.
Tele2 en NEH starten samenwerking richting woningcorporatiebranche
Gepubliceerd op:
22 Maart 2016