De missie van TONED is het ontzorgen van de opdrachtgever inzake het totale onderhoudsproces; continuïteit, flexibiliteit, transparantie en het voorzien in hoogwaardige kwaliteit van de dienstverlening zijn hierbij onze kernwaarden.
Deze kernwaarden realiseren wij met een uitgebreid netwerk van TONED Contracted Partners (TCP’s), die in de diverse onderhoudsdisciplines actief zijn. Door de gecentraliseerde inkoop, die we bereiken door de bundeling van 80 landelijk gevestigde opdrachtgevers, zijn we in staat de integrale onderhoudskosten tot een minimum te beperken. Tevens realiseren we door uniformiteit, standaardisatie en transparantie een sterke verhoging van de efficiency.
De organisatie bestaat uit drie belangrijke afdelingen:
- Service Center – voor de 24/7 intake en opvolging van meldingen en planningen
- Leveranciersmanagement – voor de aansturing en benchmarking van uitvoerende bedrijven
- Bedrijfsadministratie – voor de factuurcontrole en administratieve verwerking
TONED is gespecialiseerd in het 24 uur per dag ontzorgen van volledige Front & Backoffice processen op het gebied van technische en facilitaire activiteiten. TONED handelt altijd namens de opdrachtgever en stuurt daarbij 180 verschillende onderhoudsdisciplines aan. Binnen een hechte samenwerking zal TONED, haar opdrachtgevers geheel ontzorgen op het gebied van correctieve en preventieve onderhoudsactiviteiten. TONED beschikt hiervoor over een Service Center waar 24 uur per dag, 7 dagen per week de activiteiten worden uitgevoerd en gecontroleerd vanuit ‘s-Hertogenbosch. Hiermee heeft u één aanspreekpunt voor alle onderhoud- en reparatiezaken op technisch en facilitair gebied.