- Dagelijks sturen en optimaliseren op basis van klantervaringen en medewerkersbeleving;
- Transparantie als kwaliteitsgarantie om maatschappelijke reputatie te verbeteren;
- Een betere klantwaardering tegen lagere kosten.
Dit white paper presenteert de actuele aanpak bij Woonbron op gebied van klantbediening. Het streven naar enthousiaste klanten (klanttevredenheidsscore 8 of hoger) wordt daarbij gekoppeld aan een verregaande doelmatigheid. Niet om te vertellen hoe het moet, of om waardering te ontvangen voor een overigens nog te realiseren proofof-concept. Eerder het tegenovergestelde. Door het delen van onze visie en aanpak willen we ervaringen delen en
een discussie op gang brengen over hoe de beloften van de corporatiesector naar haar klanten het beste kan worden waargemaakt. Om met elkaar te leren van elkaars ervaringen. Om te kunnen excelleren naar onze klanten en in doelmatigheid.
Download hier het white paper.
Zonder zorgen voldoen aan de Aedes benchmark 2016
Woningcorporatie.tevreden.nl ondersteunt woningcorporaties met het verzamelen van data om inzicht te krijgen in wat huurders van uw corporatie vinden. Door uw diensten te laten beoordelen door uw huurders leert u van de terugkoppeling en verzamelt u waardevolle informatie.
Om deel te nemen aan de Aedes benchmark 2016 kunt u direct voor slechts € 495,- gebruik maken van de Quickscan.
Waarom de Quickscan van woningcorporatie.tevreden.nl
- Eén vragenlijst met gestandaardiseerde vragen
- Voldoet aan de richtlijnen van de Aedes-benchmark
- Mogelijkheid uitbreiding naar continu meten per klantproces
- Benchmarken met alle woningcorporatie.tevreden.nl klanten
- Resultaten en data direct aan te leveren bij Aedes
- Publicatiemogelijkheid van reviews en ratings op uw eigen site
Wilt u meer informatie of wilt u zich aanmelden, kijk dan op https://woningcorporatie.tevreden.nl/quickscan/ of neem contact op met Naima van den Ende via naima@tevreden.nl of 010-2341550