Denk hierbij aan sifons, lengtes van diameter 40mm t/m 125mm, bochten, moffen, manchetten, Y-stukken, T-stukken, potschroeven, beugels, verlopen etc. etc. De meest voorkomende materialen zijn allemaal in meervoud aanwezig in de service-bussen. Door de uitgebreide bussen, kunnen we ook de storingsgraad, klanttevredenheid en first-time-fix percentages in positieve zin veranderen. Wat hier ook aan bijdraagt is ons uitgebreide machinepark, hierbij moet u bijvoorbeeld denken aan eigen graafmachines, calamiteitenpompen, zuigwagens en hoogwerkers. Onze uitgebreide bussen en machinepark zorgen er voor dat wij onafhankelijk kunnen opereren wat bijdraagt in de kostenbesparing en zorgt voor een hoge reactiesnelheid. In de loop der jaren heeft Zegwaard een naam opgebouwd waardoor installatiebedrijven, verenigingen en particulieren ons weten te vinden. Vanwege de werkzaamheden die wij daar uitvoeren, zijn contacten met de gemeente erg goed. We hebben korte lijnen waardoor we snel kunnen schakelen en de klant goed van dienst kunnen zijn.
Mooi verhaal natuurlijk, maar wat betekent dit in de praktijk? We laten 1 van onze medewerkers aan het woord. We vroegen aan Mike Zuijderwijk of hij een voorbeeld heeft vanuit de praktijk. Mike Zuijderwijk: “Daar heb ik er meer dan genoeg van!” Trapt Mike af. “Zo kreeg ik vorige week een mevrouw enigszins in paniek aan de telefoon. Ze had al wat langer last van stankklachten en vliegjes in de woning en ging toch eens een kijkje nemen onder het kruipluik. Wat ze daar aantrof, daar schrok mevrouw behoorlijk van. Ik heb direct een monteur naar haar toe gestuurd om de situatie in kaart te brengen. Voor de monteur was het al snel duidelijk, de riolering lag gebroken en te lozen in de kruipruimte. Nadat ik de bevindingen voor had gelegd bij mevrouw was de paniek er niet minder om. Ze is alleenstaand met 2 kleine kinderen en was er alles behalve gerust op en gaf aan dat het zo snel mogelijk opgelost moest worden, nou dat heeft mevrouw geweten. In anderhalve dag is er bij mevrouw een hoop gebeurd! De ongediertebestrijding is langs geweest voor de vliegjes, vervuilde zand is weggezogen, nieuw zand aangebracht en uiteraard hebben we het leidingwerk gerepareerd! Mevrouw kon weer met een gerust hart slapen. Haar dankbaarheid was groot, dat is waar we het voor doen. Ik zou ons dan ook eerder een ontzorger dan een ontstopper noemen” sluit Mike af met een knipoog.
Wilt u weten wat wij voor u kunnen betekenen? Neem dan snel contact met ons op met het telefoonnummer 015-2626161 of kijk op de website voor meer informatie www.zegwaard.nl.
Zegwaard Rioolbeheer, veel meer dan een ontstopper alleen
Gepubliceerd op:
22 Mei 2018
Aan onze vestiging in Delft hebben wij ons eigen magazijn gerealiseerd. Bij Zegwaard zijn we van mening dat een First-Time-Fix organisatie, pas kan ontstaan zodra alle bussen zijn uitgevoerd met de juiste uitrusting. Alle materialen om verstoppingen te verhelpen, te traceren en te bekijken via camera, zijn aanwezig. Echter verstaan wij onder uitrusting, ook alle benodigdheden om een leiding te vervangen.
Meer nieuws
Het laatste nieuws op gebied van woningcorporaties: