Stel je voor: een nieuwe bewoner heeft hulp nodig bij het ophangen van gordijnen. Via het digitale prikbord in zijn app plaatst hij een bericht en binnen no-time staat er een buur klaar met een ladder en advies. Dit soort interacties maakt een buurt sterker en hechter.
De community in de app voor huurders brengt alle communicatie samen op één plek. Alle communicatie tussen woningcorporaties, ketenpartners, complex- en wijkbeheerders én huurders komt samen.
Communiceer slimmer, verbind sterker.
Of het nu gaat om onderhoudsverzoeken, sociale evenementen of belangrijke updates, alles komt samen in een georganiseerd, chronologisch overzicht. Huurders kunnen updates ontvangen over liftonderhoud, de status van reparatieverzoeken en elkaar uitnodigen voor een buurtbarbecue. Dit zorgt voor een overzichtelijke en efficiënte uitwisseling van informatie, wat bijdraagt aan een sterkere en meer betrokken buurt.
Door samen te werken aan een verbonden buurt helpen we niet alleen individuele huurders, maar versterken we de sociale cohesie in een wijk of complex. Dit is een mooie stap voorwaarts in het verbinden van mensen en het versterken van onze samenleving.
Wil jij meer weten over hoe je niet alleen een toekomstbestendig fundament legt voor proactieve communicatie en efficiënter werken, maar ook direct waarde levert aan je huurders? Download dan de whitepaper met alle informatie op zig.nl/app-community.
